یه چیز مهم.....


سوگل هستم !

سلاااااام عرض کردماین اولین پیام وب منه ،پسسسسس قوانینی داره متفاوت با همه جا،من خودم یه نوجوون ایرانیم پس نیاز به شادی دارم:

1- تو این وبلاگ از طریق جعبه پیام هرگونه چت قابل انجام است به شرط عضو شدن!

2- خبرنامه های جالبی دارم اگه عضو شید

3-به نظر سنجی جواب بدید

4- هرمطلبی می ذارم!

5-به قول معروف هر غلطی دوس داشتید توش بکنید!!!!!

6-اینجا همه آزادن!!!

7-نظر یادتون نره.

8- اینم ایمیلم:

sogolapple@yahoo.com

 



نظرات شما عزیزان:

اسرا
ساعت19:20---21 تير 1393
سلام از وبت خوشم امد وب زيبايي داري خيلي زحمت كشيدي دستت درد نكنه
پاسخ:خواهش عزیزی


کتی
ساعت14:35---22 آذر 1392
سلام وبت عالیه به وب من یه سربزن یه چت انلاینم داره مرسی

Hajji
ساعت17:10---3 آذر 1392
وب خوبیه

فقط قالبش مشکل داره


پاسخ:مشکل چی؟


رضا
ساعت16:37---3 آذر 1392
سلام عزیزم وبلاگ خوشگلی داری یه سر بم بزن
بای دوست دارم


FoadjOOn
ساعت16:21---8 آبان 1392
سلام سلاااااااااااام
خوبی سوگل؟؟؟؟؟؟
خیلیییییییییی از وبت خوشم اومد خیلی زیاد
منتظر حضور گرمت در تالار عاشقانه هم نفس هستم


amir
ساعت16:37---21 مهر 1392
سلام وب خوبی داری اگه وقت کردی به من هم سر بزن و نظرتو راجب وبم بگو
پاسخ:اگه وقت کردم


behzad
ساعت19:43---18 مهر 1392
سلام با تبادل لینک موافقی؟
پاسخ: بله ولی بستگی داره که چه وبلاگی باشه


maryam
ساعت16:45---11 مهر 1392
سلام دوست گلم از وبت خوشم اومد اگه با تبادل لینک موافق بودی خبر بده

arteshi-dl-mi
ساعت20:19---21 شهريور 1392
سلام
وبلاگ بسیار زیبا و دلنشینی داری

و از شما دعوت می کنم به وبلاگ من هم سر بزنی

و نظری در مورد وبلاگم بدی

ممنون میشم بیایی

اگر دوست داشتید که من خیلی مایلم با هم تبادل لینک کنیم



راستی این قانون 5 خیلی عالیه


http://arteshi-dl-mi.loxblog.ir



تسلیت قلب صبورم
ساعت16:13---15 شهريور 1392
slm webe ghashangi dari b manam y sari bzan.linkam kon bad khabaram kon ta manam linket konam merc bye

saeed
ساعت11:45---10 شهريور 1392
سلام خوبی؟وبلاگت عالیه خوشحال میشم به منم سر بزنی ونظر بدی راستی لینکم کنی

سجاده ها
ساعت21:06---30 مرداد 1392
سلام ممنون از اینکه به وبم سر زدی.

وبت واقعاً جالبه.

می شه گفت کشکوله.

بازم بهت سر می زنم.
پاسخ:کشکول؟


SAJAD
ساعت8:18---22 مرداد 1392
وقتی ازغربت ایام دلم میگیردمرغ امیدمن ازشدت غم میمیرد دل به رویای خوش خاطره ها میبندم بازهم خاطرتودست مرا میگیرد سلام مجدد

مجید جان
ساعت2:40---15 مرداد 1392
سلام وبت قشنگه خوشم اومد .منو لینک کن خبرم کن لینکت کنم مرسی منتظرم
پاسخ:چشم


mahdi
ساعت18:36---14 مرداد 1392
سلام وب بسیار زیبا و جذابی دارید اگه وقت کردید به من سر بزنید و اگر مایل بودید باهم تبادل لینک کنیم

SAJAD
ساعت21:47---30 تير 1392
سلامتي رفيقي كه پيشمون نيست ولي توي قلبمونه،به يادمون نيست ولي تو يادمونه،بي خيالمونه ولي هميشه

"تــــو خــيالــمــونه" اپم
پاسخ:به سلامتیش


martia
ساعت4:46---29 تير 1392
سلامـ
از وبت سر زدم مطالب قشنگی داشت معلومه زیاد زحمت کشیدی
اگه از وبم سر بزنی ممنون میشم
منتظرتم بیا حتما خوشت میاد
bia2.3x.lxb.ir
فعلا بای


arash
ساعت13:56---26 تير 1392
سلام خوبی؟؟ خسته نباشی وب خیلی قشنگی داری خواستی به منم سر بزن امید وارم موفق باشی

سمیرا
ساعت0:06---26 تير 1392
سلاااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااااام

سلاااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااام

سلاااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااام

سلاااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا ااام

سلاااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااااااااااام

سلاااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااام

سلاااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا ااااااااام

سلاااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا اام

سلاااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااام

سلاااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااام

سلاااااااااااااااااااااااااا اااااااام

سلاااااااااااااااااااااااااا م

سلاااااااااااااااااااام

سلااااااااااااااام

سلاااااااااام

سلاااااام

سلاااام

سلاام

سلام

.♥

.♥

..♥

...♥

....♥

.....♥آپم بهم سر بزني خوشحالم مي‌كني

......♥......................♥...♥

..........♥.............♥............♥

..............♥.....♥...................♥

...................♥.....................♥

................♥......♥..............♥

..............♥.............♥....♥

.............♥

...........♥منتظرتم

.........♥

......♥

....♥
پاسخ:به به خلاقیت!


‏!!!
ساعت22:47---30 خرداد 1392
گاهي به خاطرش"ماندن"را تحمل کن؛"رفتن"از دست همه بر مي آيد...
س خوفی خواستم با یک خدافظی از نت برم یک نفر دوست نداره من باشم خواستم تو وبت امده باشم خدافظ


‏/('_')\
ساعت17:06---29 خرداد 1392
دوچیز هرگز ازیاد آدما نمیره دوستهای خوب و روزهای خوب،ویک چیز همیشه تو قلب آدما میمونه روزهای خوبی که با دوستهای خوب گذشت! چاکل اجی خوم خوفی بیاپیشم
پاسخ:هه باشه!راستی ممنونم که بهم سر می زنید


‏/('_')\
ساعت16:27---27 خرداد 1392
مااهل دلیم اشاره رامیفهمیم،رازشب پرستاره رامیفهمیم،به پنجره هاي بسته عادت داریم،به دوستان باوفا ارادت داریم قربون دستت اجی کجای وبت خط نمی داد دردسترس نبودی
پاسخ:همین نزدیکیابودم


tanha
ساعت21:08---25 خرداد 1392
سلام وب خوشگلی داری اگه دلت تنهاشد یه سری به وبم بزن یاحق
پاسخ:ok


sajad
ساعت10:26---25 خرداد 1392
________@@___________@@__@@@______@@



sajad0206.loxblog

sajad0206.loxblog
________@@____________@@@__________@@
__________@@________________________@@
____@@@@@@___سلام مهربون من آپم______@@
__@@@@@@@@@__@@@@@@@_________@@
__@@____________منتظر حضور گرمت_______@@
_@@____________@@@@@@@@@@_____@@
_@@____________ هستــــــــم ___@@@
_@@@___________@@@@@@@______@@
__@@@@__________@@@@__________@@
____@@@@@@_______________________@@
_________@@_________________________@@
________@@___________@@___________@@
________@@@________@@@@@@@@@@@
_________@@@_____@@@_@@@@@@@
__________@@@@@@@
___________@@@@@_@
____________________@
____________________@
_____________________@
______________________@
______________________@____@@@
______________@@@@__@__@_____@
_____________@_______@@@___@@
________________@@@____@__@@
_______________________@
______________________@

وسيله هم برات گذاشتم بهم سر بزني منتظرتم

°°°°°°°°°°°°|/
°°°°°°°°°°°°|_/
°°°°°°°°°°°°|__/
°°°°°°°°°°°°|___/
°°°°°°°°°°°°|____/°
°°°°°°°°°°°°|_____/°
°°°°°°°°°°°°|______/°
°°°°°°______|_________________
~~~~/__ بيا اينم وسيله حالا ديگه_\~~~~~~
~~~~~/ _ميتوني بهم سر بزني _\~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨


royayekhaterat
ساعت9:36---19 خرداد 1392
سلام وبلاگ زیبایی دارین خوشحال میشم به منم سر بزنین با تشکر
پاسخ:چشم


‏/('-')\
ساعت22:39---8 خرداد 1392
سلام اجی سوگل خوفی راستی منم خوفم داداش روبلینک و به داداش سر بزن ملسی قربانت داداش کچل پاسخ: وا؟

آرزو
ساعت18:23---27 ارديبهشت 1392
یلام هم مطالب وبت خعلی خوشمله هم قالبی که گذاشتی!خوشحال میشم اگه به منم سری بزنی!!

رعنا
ساعت19:56---20 ارديبهشت 1392
سلام
مرسی بهم سرزدی
بازم بیا فدات


رعنا
ساعت9:42---20 ارديبهشت 1392
سلام
وبلاگ قشنگی داری
به منم سر بزن


sadegh
ساعت16:19---19 ارديبهشت 1392
mamnon ke bewebam sar zadin

shamiM
ساعت21:08---10 ارديبهشت 1392
سلاااااااااام بلاگت خعلی خومشله
به منم سر بزن !


farahnaaaaaaaaaaaaz
ساعت19:20---9 ارديبهشت 1392
تو هم همینطورآجی

وبت قشنگهپاسخ:ممنونم


Daniel
ساعت12:00---2 ارديبهشت 1392
سلام

وبم آپه،سرزدن فراموش نشه !

مرسي ...


پاسخ:چشم


محمد
ساعت17:31---22 فروردين 1392
سلام سوگل جان وبلاگت خیلی زیباست به وبلاگ منم سر بزن و نظرم یادت نره

شیرین
ساعت17:26---22 فروردين 1392
سلام خوبین ؟ وبلاگ زیبایی داری دوست دارم باهات تبادل لینک کنم اگه موافقی با هم تبادل لینک کنیم بیا به آدرس سایتم منتظرت هستم

همون علی
ساعت21:45---23 بهمن 1391
الان می خوام عضوت شم وایسا وایسا
پاسخ:پس چرا نشدی؟


اندرتیکر
ساعت16:54---10 بهمن 1391
من از پیام بالایه وبت خیییییلییی خوشم اومد اجازه میدی کپی کنم؟؟؟؟
پاسخ:بله حتما


هیچکس
ساعت17:07---20 دی 1391
گاهی گمان نمیکنی ولی میشود ، گاهی نمی شود که نمی شود! گاهی هزار دوره دعا بی اجابتست! گاهی نگفته قرعه به نام تو می شود! گاهی گدای گدایی و بخت یار نیست! گاهی تمام شهر گدای تو می شود!!! < شریعتی >

sadegh
ساعت18:11---5 دی 1391
خوب که خیس شدم از بارانِ بغضِ خویش





خودم را عاشقانه تر از پیش





صدا زدم :





مـــــــــراد





و باز پاسخ از دهانِ تو شنیدم !!





تو کیستی که بر تمامیت من





همیشه حمیـّت خویش را





انگشت می زنی ؟





حتا زیر آسمانِ اشکهای من





گونه های سرخ تو





خیس می شوند





























تو کیستی؟





که دلم می خواهد





تا فرصتی فراهم هست





با خودم آشتی کنم





شاید هنوز ردِ پای اسبم را





کوچه های «چنگیز قلعه » گواهی دهند





می خواهم با خودم آشتی کنم.























خیس خستگی











خسته‌تر از پروانه





سالهاست





گٍردِ رؤیاهای سرخ باغچه‌ی خویش پر می زنم وُ





هنوز غربت تلخ همیشه را،





مزه می کنم





من خسته ام





و هیچ حاجتی به تایید هیچ پروانه ای نیست





کافی ست دگمه‌ی پیراهنِ پریروزم را باز کنی





تا پاره پاره های عریانِ عمرِ هزار پروانه را،





به سوگ بنشینی.

















من خیسِ خستگی ام





بیا شانه هایت را





بالش خیلِ خستگی هایم کن





شاید شبی





زخمهایم را زمین بگذارم


1
ساعت12:02---4 دی 1391
Webet alie
Montazere hozore garmetam


فرشاد
ساعت19:44---25 آذر 1391
سلام دوست عزیز میخوام یه آهنگ بخونم یه موضوع میخوام مثل رفیق ! رفاقت ! تو بلدی چیز دیگه بهم بگی ممنون میشم منتظرتما

zoha
ساعت15:11---24 آذر 1391
salam azizam webloget ali ye be webe manam sar bezan

عاشق
ساعت18:01---15 آذر 1391
سلام.وب خوشملی داری.ب وب ماهم سر بزن.خوشحالمون میکنی.موفق باشی.بای

سارا
ساعت21:34---8 آذر 1391
__ (¯`·.·'¯) _______
___ `·.,(¯`·.·'¯) _____
_______ `·.,(¯`·.·'¯) __
___________`·.,.·´ ___
سلام دوست خوبم وب جالب و شیکی داری اگه با تبادل لینک موافق بودی خبرم کن خوشحال میشم
منتظرتم


daniel
ساعت14:06---3 آذر 1391
جناب تهنا !! وب من آپه خوشحال میشم تشریف بیارید ...

daniel
ساعت22:16---19 آبان 1391
آزادی خیلی خوبه !!

آپ کردم وقت کردی حتما بیا ...



zahra
ساعت17:08---12 آبان 1391
salam golam nazar lotfete mamnun

nima
ساعت23:01---27 مهر 1391
سلام واقعا وب زيبايي داري بم سربزن منتظرم

taraneh
ساعت22:51---27 مهر 1391
یه سوال؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

این رضایا چی داره که تو دوستش داری خیلی دوست دارم بدونم .

راستی این وبلاگ از قبلی خیلی بهتره من که نظر می دم و مطمئنم که تو منو نمی تونی بشناسی ولی عیبی نداره خوش باشی.
پاسخ:رضایا بهترین منه


taraneh
ساعت22:47---27 مهر 1391
سلام خوبی. دیر به دیر می بینمت یه سر به من بزن اگه شناختی بیا.پاسخ:بهاره؟

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در شنبه 19 فروردين 1398برچسب:,ساعت 21:27 توسط Sogol| |


Power By: LoxBlog.Com